Sport.pl

Wraca moda na King Wilki Morskie. Na kolejnym meczu hala znów może pękać w szwach

Ostatni domowy mecz koszykarzy King Wilków Morskich Szczecin oglądało aż 3800 osób. Dla porównania spotkanie piłkarskiej Pogoni z Lechią Gdańsk zaledwie 3214.
Podopieczni Marka Łukomskiego w tym sezonie nadal nie rozpieszczają swoich kibiców i po dziesięciu spotkaniach plasują się na dwunastej lokacie (na siedemnaście drużyn). W niedzielę Wilki Morskie grały bardzo ważny mecz ze Stalą Ostrów Wielkopolski i pewnie zwyciężyły 82:65. Duża w tym zasługa kibiców, którzy swoim dopingiem ponieśli gospodarzy do cennej wygranej. Ponad 3800 fanów w Azoty Arenie to zarówno najwyższa frekwencja w całej minionej kolejce, jak i w tym sezonie w Szczecinie. Akcje promocyjne w pełni zdały egzamin.

- Chciałbym bardzo podziękować kibicom za to, że tak licznie przybyli na to spotkanie. Klub bardzo stara się, aby jak najwięcej osób przyciągnąć na trybuny, ale zdajemy sobie sprawę, że głównym czynnikiem, który wpływa na frekwencję jest jednak nasza postawa. Mam nadzieję, że fani którzy byli na hali po raz pierwszy nie zawiedli się na nas i pojawią się również na spotkaniu z Dąbrową Górniczą - mówi Łukomski.

Nim to jednak nastąpi, koszykarze Wilków Morskich rozegrają mecz wyjazdowy. 13 grudnia pojadą do Zgorzelca na pojedynek z sąsiadem z ligowej tabeli - PGE Turowem. Szczecinianie na wyjazdach radzą sobie marnie (tylko 1 wygrana), ale w ich grze widać progres. Drugie zwycięstwo z rzędu na pewno jeszcze korzystniej wpłynęłoby na frekwencję w Azoty Arenie.

Klubowy marketing nie czeka jednak na wynik niedzielnego pojedynku i już ruszył z akcją promującą domowe spotkanie z MKS-em Dąbrowa Górnicza (19 grudnia, 18:00).

Każdy kibic, który oglądał ostatni mecz ze Stalą Ostrów Wielkopolski, na kolejne starcie Wilków Morskich wejdzie za połowę ceny. Wejściówki z poprzedniego spotkania posiadają specjalny kod promocyjny zaznaczony na niebiesko, który przy zakupie biletu w promocyjnej cenie należy podać sprzedawcy. Można to zrobić w kasach w Azoty Arenie lub fanshopie King Wilków Morskich.

Klub nie zapomniał także o posiadaczach karnetów. Każdy posiadacz stałego abonamentu może zakupić dodatkowy bilet dla znajomego na mecz z MKS Dąbrową Górniczą, w cenie 5 złotych.

Przed spotkaniem ze Stalą, szczeciński zespół był dopiero na dziesiątym miejscu jeśli chodzi o frekwencję w Tauron Basket Lidze. Jeden dobrze rozpropagowany mecz wystarczył jednak, aby przesunąć się na czwartą lokatę (średnia 2237) i mocno zbliżyć się do trzeciego Polskiego Cukru Toruń (2485).