Król w kapciach na krzesełko - promocja Pogoni [FILM]

Szczecińska Pogoń pół roku temu apelowała "Nie bądź królem w kapciach", teraz idzie krok dalej: "Królu, wejdź na salony". To promocja ekstraklasy w Szczecinie.
We wtorek wystartowała kampania wizerunkowa Pogoni przed jesienną rundą piłkarskiej ekstraklasy. Klub ponownie posługuje się symbolem króla, który wcześniej siedział w kapciach przed telewizorem i wiosną był zachęcany do porzucenia fotela i pójścia na stadion, gdy drużyna walczyła o powrót do piłkarskiej elity.

- Chcemy zachować ciągłość w naszych działaniach promocyjnych - mówił podczas konferencji prasowej prezes klubu Jarosław Mroczek. - Z efektów wiosennej kampanii byliśmy zadowoleni, dziś jesteśmy w ekstraklasie i mówimy: "Królu, wejdź na salony".

Królami są oczywiście kibice, którzy zdecydują się zająć swoje "trony" na trybunach. Te są mocno wysłużone i wypłowiałe. Miasto od dwóch miesięcy próbuje rozstrzygnąć przetarg na wymianę krzesełek. Chętnych brak.

Billboardy, plakaty i ulotki pojawią się w mieście pod koniec tego tygodnia. Na YouTube prezentowany jest już film promujący karnety, dzięki którym obejrzenie meczu w ekstraklasie może kosztować jesienią tylko 7,90 zł. Film prezentuje króla wchodzącego do salonu i siadającego za stołem zarezerwowanym dla przedstawicieli kultowych klubów piłkarskich, m.in.: Lecha Poznań, Legii Warszawa, Górnika Zabrze, Ruchu Chorzów.

Reżyserem filmu jest Adam Barwiński (współpracuje w realizacji dokumentów z TVP), za kamerami stanęli Adam "Łona" Zieliński i Tomasz Kućkowski, a za dźwięk odpowiedzialny był Andrzej "Webber" Mikosz. Rolę tytułowego króla ponownie odegrał kibic Pogoni Dariusz Bratkowski.

Zobacz nowy filmik promocyjny